2013. szeptember 13., péntek

Alkalmas vagy-e sztár DJ-nek?

Ebből a tesztből megtudhatod, hogy alkalmas vagy-e sztár DJ-nek, és ha még nem, akkor milyen dolgokra figyelj oda!

1. Milyen zenéket játszanál legszívesebben egy fergeteg-vetkőzős-pezsgőpartyn egy nevesebb diszkóban?
a. A saját Zámbó Jimmy számokból összevágott zenéimet (3 pont).
b. A legújabb, internetről letöltött slágereket (2 pont).
c. DJ Sátán-tól a Nagyrédei Disznóherélés című világsikert (1 pont).
d. A Kiskarácsony-Nagykarácsony című nótát Balázs Pali remixben, és közben ráénekelnék egy Lagzi Lajcsi számot kínaiul (4 pont).

2. Mit teszel, ha egy hétvégén nem hívnak sehová zenélni?
a. Az lehetetlen, én már feltörtem, mint a talajvíz! (4 pont).
b. Elmegyek valamelyik vidéki dizsibe haknizni (3 pont).
c. Az időmet művelődésre fordítom, megnézem az MTV-n a popzenei híreket, majd gyűjtök egy kis kultúrát valamelyik valóságshow-ból (2 pont).
d. Elmegyek a kocsmába a haverokkal, és okosra iszom magam (1 pont).

3. Miért kezdtél el a DJ-zéssel foglalkozni?
a. Mert nincs hangom énekelni, fiú-együttesbe túl csúnya vagyok, nem értek a hangszerekhez, viszont szeretem a piát és valamiből meg akarok élni (1 pont).
b. Mert Kozsó ezt javasolta (3 pont).
c. Az úgy volt, hogy az Öcsi nyitott egy klubot, és engem hívott oda zenélni, mert jól bírom a piát, és ha van valami bunyó, akkor összeverek mindenkit (2 pont).
d. Mert csak így lehetek annyira vagány, hogy megiszok két pohár kannás bort, felszedem a táncparkett legnagyobb mellű csaját, és közben én vagyok a sztár (4 pont).

4. Ki a példaképed?
a. Van Sterbinszky-ről egy régi képem, amin piros cicanadrágban, világoskék macis bögréből iszik leértékelt kakaót, közben pedig a sárgalencsés kínai napszemüvegében feszít. Én is pont ilyen szeretnék lenni! (4 pont).
b. Superman, de lehet, hogy inkább a Whisky-s rabló (3 pont).
c. Kozsó (2 pont).
d. A texasi láncfűrészes gyilkos (1 pont).

5. Meddig akarsz a lemezpörgetéssel foglalkozni?
a. Amíg a MAHASZ el nem kobozza az ukrán hamisított albumaimat (1 pont).
b. Amíg be nem hívnak a börtönbe, ugyanis van egy kétéves felfüggesztettem, és a múltkor is bevertem a Ricsi orrát (2 pont).
c. Amíg a sok piától ki nem veszik a májamat (3 pont).
d. Amíg Kozsó azt nem mondja, hogy vagyok annyira tehetséges, hogy beléphetek valamelyik fiúcsapatába táncolni (4 pont).

6. Mi a legfőbb vágyad az életben?
a. Hogy olyan szép legyek, mint Jimmy, olyan hangom legyen, mint Kozsónak, és úgy operáljanak át, mint Terry Black-et (4 pont).
b. Hogy a Ricsit az asztal alá tudjam inni, és addig ne kapjak májrákot (1 pont).
c. Hogy egyszer megsimogasson Kozsó (3 pont).
d. Hogy egyszer elhívjanak Ócsapusztacupák-felsőre zenélni (2 pont).




 

Kiértékelés:

6 - 11 pont: Hát, el kell, hogy szomorítsalak, de kevés vagy, mint írott CD-n a jogdíj! Talán halgass több szuper-sláger zenét, és válassz más példaképet, akkor talán még nem késő!

12 - 17 pont: Látom, szeretnél feltörni, mint duguláskor a szennyvíz! Igyál többet, legyél lazább és vagányabb, akkor lehetsz akár sztár, akár alkoholista hajléktalan!

18 - 24 pont: Tökéletes adottságaid vannak, hogy szrár DJ legyél! He eddig még nem lennél az, sürgősen keresd meg Kozsó maganerjét!



Írta: Pálmester - 2004 nyár, az ElectroSound című rádióműsorba

1 megjegyzés: